مــنتديـات الـقُـريـن

اهلا وسهلا بك عزيزي الزائر ...
اذا كانت هذه زيارتك الاولى للمنتدى
فتفضل بالتسجيل معنا يسعدنا كثيرا انضمامك لنا
وان كنت واحد مننا فتفضل بالدخول .
ننتظر تواجدكم وتفاعلكم معنا ونرحب بأرائكم واقتراحاتكم
السيد العباسى بدأ الحمله الاعلانيه ليعلن انه من المرشحين لمجلس الشعب 2010 617540458

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مــنتديـات الـقُـريـن

اهلا وسهلا بك عزيزي الزائر ...
اذا كانت هذه زيارتك الاولى للمنتدى
فتفضل بالتسجيل معنا يسعدنا كثيرا انضمامك لنا
وان كنت واحد مننا فتفضل بالدخول .
ننتظر تواجدكم وتفاعلكم معنا ونرحب بأرائكم واقتراحاتكم
السيد العباسى بدأ الحمله الاعلانيه ليعلن انه من المرشحين لمجلس الشعب 2010 617540458
مــنتديـات الـقُـريـن
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

rambo
rambo

السيد العباسى بدأ الحمله الاعلانيه ليعلن انه من المرشحين لمجلس الشعب 2010 Default6
ذكر
تاريخ الميلاد : 05/05/1980
ت.التسجيل : 22/10/2009
موقعك المفضلموقع القرين
المزاج المزاج : تمام

m2 السيد العباسى بدأ الحمله الاعلانيه ليعلن انه من المرشحين لمجلس الشعب 2010

الخميس أغسطس 05, 2010 5:59 pm
السيد العباسى (فئات) بدأ الحمله الاعلانيه ليبدأ المسيره
هل ستتكاتف عليه البلد ام سيظهر له منافسين ...
وتتفتت الاصوات كالعاده ( زى كل دوره )

وهل د . السيد العباسى يستحق ان يكون عضو فى المجلس عن الدائره وهل سيخدمها فعلا ام لا ..

مستنى آرائكم
ابو اشرف
ابو اشرف

السيد العباسى بدأ الحمله الاعلانيه ليعلن انه من المرشحين لمجلس الشعب 2010 Default6
ذكر
تاريخ الميلاد : 22/09/1977
ت.التسجيل : 08/05/2010
موقعك المفضلhاتصلات
المزاج المزاج : الحمد لله

m2 رد: السيد العباسى بدأ الحمله الاعلانيه ليعلن انه من المرشحين لمجلس الشعب 2010

الخميس أغسطس 05, 2010 6:16 pm
بالتوفيق انشاء الله نتمنا التوفيق لجميع ولحديث بقيه

عدل سابقا من قبل ابو اشرف للدش في السبت أغسطس 07, 2010 8:08 pm عدل 1 مرات
amr hamed
amr hamed

ذكر
ت.التسجيل : 12/07/2009
موقعك المفضلhttps://alqurain.yoo7.com
الكليه : CoMmErCe
المزاج المزاج : E 7 L Tamam
https://alqurain.yoo7.com/

m2 رد: السيد العباسى بدأ الحمله الاعلانيه ليعلن انه من المرشحين لمجلس الشعب 2010

الخميس أغسطس 05, 2010 10:24 pm
rambo كتب:
السيد العباسى (فئات) بدأ الحمله الاعلانيه ليبدأ المسيره
هل ستتكاتف عليه البلد ام سيظهر له منافسين ...
وتتفتت الاصوات كالعاده ( زى كل دوره )

اكيد يا رامبو لو مفيش غيره الناس هترشحه بس مش كل الناس بوضو لان فى ناس مع اباظه وغيره
فأعتقد برضو ان السنه دى الاصوات هتتفتت لان البلد مش متوحده على واحد ولو توحدت على واحد مش هينجح برضو لان اصوات البلد مش كفايه لتنجح عضو ... كما حدث مع اللواء عبد العزيز قمحاوى ان البلد كلها كانت معاه
لازم المرشح يلم اصوات من القرين ومن خارجها ايضا

وهل د . السيد العباسى يستحق ان يكون عضو فى المجلس عن الدائره وهل سيخدمها فعلا ام لا ..

مستنى آرائكم

اعتقد انه لو بقى نائب هيخدم البلد

اشكرك يا رامبو على الموضوع الجميل ونتمنى المزيد
الحبايب
الحبايب

ذكر
تاريخ الميلاد : 30/05/1988
ت.التسجيل : 20/11/2009
موقعك المفضلwww.alqurain.yoo7.com
الكليه : المهن الصناعيه
المزاج المزاج : تمام الحمد لله
https://www.facebook.com/home.php?

الجمعة أغسطس 06, 2010 1:08 pm
السلام عليكم
اولا انا اشكر رامبو على الموضوع المهم ده
الدكتور السيد فعلا يستحق العضويه بسى ياريت محدش يدخل معاه فى الدوره دى فى البلد
وفى شخص تانى انا عندى احاس كبير انو هيرشح نفسو برضو للاسف
والله لو مفيش حد نافسه فى البلد لينجح واحنا معاه
وبالنسبه للاباظه يا عمرو هو مشح عمال ودى مش مشكله وصدقنى البلد تكفى ويارب اللى هيرشح نفسو يبص للبلد الاول ويترك مكان للاسبق
osama-yosef

السيد العباسى بدأ الحمله الاعلانيه ليعلن انه من المرشحين لمجلس الشعب 2010 Default2
تاريخ الميلاد : 27/10/1982
ت.التسجيل : 03/03/2010
موقعك المفضلwww.masrawy.com
المزاج المزاج : nice

السبت أغسطس 07, 2010 2:38 pm

بالنسبة لموضوع ترشيح د / السيد العباسي اعتقد انه حاول قبل كده وكان داخل معاه المهندس جمال عبدة واعتقد انه فشل فشل ذريع في الانتخابات الماضية
وبعدين ماعتقدش انه في واحد مقيم اقامه كاملة خارج البلد وممكن ينفعها
اعتقادي انه المهندس جمال اقدر واقرب للوصول بس لو بعدوا عنه العالم اللي مش بتفتكر البلد الا في المناسبات الانتخابية وبس
ده رايي مع احترامي للاخرين ولاكن لو في غلط اتمنى تردوا عليا
وشكرا
El_Eng

السيد العباسى بدأ الحمله الاعلانيه ليعلن انه من المرشحين لمجلس الشعب 2010 Default1
ذكر
تاريخ الميلاد : 07/10/1989
ت.التسجيل : 07/08/2010
موقعك المفضلhttp://mady2020.webs.com
الكليه : Engineering
المزاج المزاج : thanks for ALLAH
http://mady2020.webs.com

السبت أغسطس 07, 2010 8:00 pm
د/ السيد العباسي احنا معاه طبعا

من راي انو هوة افضل واحد يترشح
على الاقل بنشوفو كتير
الحبايب
الحبايب

ذكر

السبت أغسطس 07, 2010 9:20 pm
انا رايى من راءى الاستاذ اسامه يوسف بجد
والدكتور مش شفته من بعد الانتخابات الا مرتين مره فى الحفله اللى فى مسجد المزينين ومفتكرش انه راحتله دعوه والتانيه مش عارف كانت فى ميتم حاجه ذى كده وافتكر انه مكنش دخا افضل ويسبها للى مقيم فى البلد مع احترامى الكبير ليه
محمد عطعوط
محمد عطعوط

السيد العباسى بدأ الحمله الاعلانيه ليعلن انه من المرشحين لمجلس الشعب 2010 Default2
ت.التسجيل : 02/02/2010

الأحد أغسطس 08, 2010 6:17 am

السلام عليكم جميع
وكل عام وانتم بخير
ورمضان كريم
اولا مع كل احترامى للدكتور اظن ان هو لايصلح لان من ال سمعته عنه ان هو شخص محب للمظهره
وهو بصراحه بيخدم ناس فى مجال العلاج على نفقة الدوله
لاكن انا رايى ان هو لايصلح من ال حصل منه الدوره ال فاتت وكان سبب من اسبا ضياع الدوره الى فاتت
وانا كنت موجود وهو ال ساعد الامن المركزى فى الوصول لمدرسة الثوره وبسببه اتفقلت اللجنه ال كان مضروب فيها اباضه ومدرسة الشماليه وكلنا اكيد عارفين الكلام دوت
اظن ان فى شخصيات تانيه هتترشح واغلب الظن
المهندس جمال عبدو
المستشار عبد الرحمن سلامه
المهندس السيد حزين
واظن دول ال اعرفهم فئات
بالنسبه للعمال
الحاج رمضان المسيدى
والحوت الكبير احمد فؤاد طبعا شئ اساسى
الاستاذ السيد عزيزه
يعنى مجمل الحوار لو البلد مش هتختار مرشح فئاتت واحد ننسى موضوع مجلس الشعب
إلا اذا اختار الحزب واحد من البلد وهو ده الامل الوحيد
وربنا يقدم ال فيه الخير للجميع
Sami El Gawish
Sami El Gawish

السيد العباسى بدأ الحمله الاعلانيه ليعلن انه من المرشحين لمجلس الشعب 2010 Default1
ذكر
تاريخ الميلاد : 10/08/1985
ت.التسجيل : 08/08/2010
موقعك المفضلhttp://www.islamweb.net

الأحد أغسطس 08, 2010 2:38 pm
السلام عليكم ورحمه الله
واشكر الجميع على انهم متفقين على رجل واحد اما بنسبه
للدكتور السيد فعلا يستحق العضويه بسى ياريت محدش يدخل معاه فى الدوره دى فى البلد ودة يرجع الى القيادات ورجال الاعمال الموجودين فى البلده الانة سوف يكون فى مصلحة البلد اننا نجتمعى على رجل واحد يمثل هذة البلدة فى هذا المجلس الموقر واننا فى امس الحاجة الى هذا
وبالنسبه للاباظه يا احنا ديما عملينة مشكلة يارب احنا نفكر صح ونسبنة شوية من غرنة وبعدين هو مرشح عمال ودى مش مشكله وصدقنى البلد تكفى ويارب البلد تتكاتف على شخص واحد اينكان هذا الشخص
الكابتن مصطفى
الكابتن مصطفى

ذكر
تاريخ الميلاد : 20/10/1984
ت.التسجيل : 27/06/2010
موقعك المفضلعالم ترافيان
الكليه : معهد الدلتا العالى للحاسبات بالمنصورة

الأحد أغسطس 08, 2010 11:30 pm
اتمنى الخير لمصر كلها مش القرين بس وادعوا الله ان يولى من يصلح وشكرا على هذا الموضوع
ابو اشرف
ابو اشرف

ذكر
موقعك المفضلhاتصلات

الإثنين أغسطس 09, 2010 10:11 am
بارك الله فيكم علي الحوار الجميل الذي اتمنا ان يستمر بهاذه الصوره
Sami El Gawish
Sami El Gawish

ذكر
تاريخ الميلاد : 10/08/1985
ت.التسجيل : 08/08/2010
موقعك المفضلhttp://www.islamweb.net

الإثنين أغسطس 09, 2010 1:20 pm
بصراحة انا شايف ناس متعصبة ومتحاملة على الدكتور السيد بسى من غير تعصب انا عن نفسى انا مشعايز شخص معين انا عايز البلد تجتمع ولو لمرة واحدة وانشاء الله مشهنندم على التوحد دة ونختار الشخص الذى يمثل البلد وبتالى هنفرض هذا المرشح على الحذب الان الى هيكون واضح امام الناس كلها ان البلد يد واحدة ومش هيكون امام الحذب خيار ثانى الان البلد اكبر بلد على مستوى الديرة بسى الكلامدة مش هيحصل الا اذا تكاتفنا وتعاونا وبدون تعصب وانشاء الله ربنا يولى من يصلح
الحبايب
الحبايب

ذكر

الثلاثاء أغسطس 10, 2010 11:32 pm
اخر كلام واحسن كلام كلام الاستاذ محمد عطعوط وانا بائيد جمال عبده لكن الدكتور السيد دخل يارب يكون لوحده مش مهم مين اللى يكسب المهم واحد يكسب الانتخابات وللابد هيكون خير للبلد
مجهول

ذكر
تاريخ الميلاد : 26/01/1989
ت.التسجيل : 25/08/2010
موقعك المفضلwww.facebook.com
المزاج المزاج : تمام

الأربعاء أغسطس 25, 2010 12:54 pm
كلام جميل جدا بس الاجمل ان الدكتور السيد العباسى اخد80.000جنيها مصرى لدخولة مجلس الشعب وترشيحة فى مجلس الشعب انا اوجة نداء له واقول يا دكتور القرين ليست للبيع
واقول له يا دكتور مصلحة القرين اولا وانا ضدك يا دكتور انا كنت بحترمك الاول
بس دلوقتى انا مش هحترمك يا بايع اهلك وبايع بلدك
الفلوس نستة نفسة هوه مين الظالم
osama-yosef

تاريخ الميلاد : 27/10/1982
ت.التسجيل : 03/03/2010
موقعك المفضلwww.masrawy.com
المزاج المزاج : nice

الأربعاء أغسطس 25, 2010 7:25 pm

بداية الكلام احنا للاسف مش بنتعلم من اخطائنا واللي حصل الدورة الماضية هيتكرر تاني ،
ياترى الحج السيد باع ايه السنة دي علشان يدخل الانتخابات ، احنا عاوزين واحد يقدر يخدم البلد مش واحد بياع كلام ، منذ نهاية الانتخابات الماضية لم اسمع عن السيد العباسي الا منذ شهورقليلة ياترى الدكتور كان نايم ولا ايه ؟؟؟؟
ياترى ايه اللي فكره بينا (خير اللهم اجعله خير) انا من رايي ياريت اللي فاكر الموضوع بيزنس يسيبه من الفيلم ده وانا متاكد ان البلد عارفه مين اللي بيخدم اولاد البلد من قبل الانتخابات والناس عارفه اللي حصل زمان ولاكن للاسف فية بعض المرتزقة اللي مش بيهمهم الا مصلحتهم بس والاهي البلد تولع
بلاش نعض في بعض وفالاخر يجي الغريب يركب فوقنا ويدلدل رجلية زي ماحصل وتحفى رجلينا عليه علشان يخلصلنا سفلتت شارع ولا يشوف موضوع المجاري ولا .... ولا...... ولا.....
ياريت بقى نتعلم من اللي فات.
حسام هجرسي
حسام هجرسي

ذكر
تاريخ الميلاد : 26/11/1972
ت.التسجيل : 26/08/2010
موقعك المفضلfilgoal.com
المزاج المزاج : هادئ

الخميس أغسطس 26, 2010 6:20 am
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

طبعا كل عام وانتم جميعا بخير وانا سعيد جدا لمشاركتي الاولي بهذا المنتدي وللأسف انا مش موجود بالبلد لكن حابب اقول رأيى في موضوع الترشيح لمجلس الشعب اولا اهم شيء ان البلد كلها تجتمع علي شخص واحد والجميع يتفق عليه ويتكاتف الجميع لإنجاحه .. كل ابناء البلد محترمين والجميع بأذن الله يخافون الله ويعملون من اجل البلد .. واهيب بجميع الاخوة المشاركين بالمنتدي عدم التعرض لأي من المرشحين بصرف النظر عن اسمائهم ومن العيب ان يتكلم ابناء البلد عن اشخاص يفترض ان يكونو رموز للبلد او ان يدخلو في مهاترات ويعطو الفرصة للغريب ان يصطاد في المياه العكرة ويفرقوا بين ابناء البلد .. لنكن صوت واحد ورجل واحد ... واعتصموا بحبل الله جميعاً ولا تفرقوا ..
الكابتن مصطفى
الكابتن مصطفى

ذكر
تاريخ الميلاد : 20/10/1984
ت.التسجيل : 27/06/2010
موقعك المفضلعالم ترافيان
الكليه : معهد الدلتا العالى للحاسبات بالمنصورة

الخميس أغسطس 26, 2010 5:17 pm
كلامك ممتاز جدااااااا اخ حسام هجرسى وياريت باقى الاعضاء ياخدوا بالهم من الكلام

واشكرك اخ حسام على الكلام الشيق وربنا يهدينا ويولى من يصلح لمصر كلها
ياسر المهداوي

ذكر
تاريخ الميلاد : 12/12/1972
ت.التسجيل : 25/11/2010
موقعك المفضلgoogle
المزاج المزاج : عال العال

الخميس نوفمبر 25, 2010 10:07 pm
ان شاء الله السيد العباسي ناجح وكلنا من السعوديه قلوبنا معاه ياسر المهداوي
makarona
makarona

ذكر
تاريخ الميلاد : 01/01/1988
ت.التسجيل : 17/09/2010
موقعك المفضلالفيس بوك

الجمعة نوفمبر 26, 2010 12:09 pm
ازيك يا ياسر
احنا جيران ع فكره
وكمان السيد العباسى وجمال ابو عبده لو الحزب مش نزلهم مش هينزلو الانتخابات دى شروط الحزب ليهم
علشان كدا الحزب مش اختارهم وبالتالى مش نزلو الانتخابات
والا دخل الا نتخابات واحد تانى اسمه ابراهيم سالم وده محامى وهو الوحيد ار نزل من البلد
ابو اشرف
ابو اشرف

ذكر
موقعك المفضلhاتصلات

الجمعة نوفمبر 26, 2010 3:05 pm
بعد خروج الاستاذ السيد العباسي من الانتخابات يغلق الموضوع لمشاركه